هفت تیر خیابان بهارمستیان بن بست اول پلاک ۴ واحد ۳
۰۲۱۸۸۸۶۷۶۶۵
La Défense, Paris
+0648488740

10 راز پنهان دیده شدن در اکسپلور اینستاگرام

10 راز پنهان دیده شدن در اکسپلور اینستاگرام
همانطور که می دانید ورود به اکسپلور اینستاگرام و دیده شدن در سرچ اینستاگرام آرزویی دست یافتنی اما دشوار است که تمامی فعالان اینستاگرام به دنبال برآورده کردن آن هستند ! اما سوال اینجاست که چطور می توان این آرزوی شیرین را به واقعیت تبدیل کرد؟ اگر شما هم می خواهید با رازها و ترفندهای ورود به اکسپلور اینستاگرام و به طبع افزایش فالوور طبیعی آشنا شوید فقط کافیست که این مقاله را با دقت تا انتها دنبال کنید!

اکسپلور اینستاگرام چیست؟

در ابتدا به افرادی که آشنایی کامل با این قسمت از اینستاگرام ندارند باید بگوییم که تب اکسپلور اینستاگرام دقیقا جایی است که شما پست هایی از سرتاسر اینستاگرام مشاهده می کنید. این پست ها بر اساس الگوریتم های مختلف اینستاگرام و تشخیص علایق شما به شما نمایش داده می شود. بنابراین اینستاگرام بر اساس این 5 فاکتور پست ها را در اکسپلور به شما نمایش می دهد. یعنی اگر شما چند نفر از فوتبالیست های محبوب خود را فالو کرده باشید اینستاگرام این موضوع را متوجه می شود که شما به فوتبال علاقمند هستید و از آن پس شاهد پست های مرتبط با فوتبال نیز در اکسپلور خود خواهید بود. اینستاگرام به طور مرتب در حال تغییر ظاهر بخش اکسپلور می باشد. بر اساس آخرین تغییرات یک بخش جدید فروشگاهی، یک بخش برای استوری و یک بخش برای IGTV به اکسپلور اضافه شده است. حال که با بخش اکسپلور و الگوریتم های اینستاگرام بیشتر آشنا شدید زمان آن رسیده تا به سراغ معرفی راز و رمزهای ورود به اکسپلور اینستاگرام بپردازیم. در ادامه با داناپ همراه باشید.  

محرک های ورود به اکسپلور اینستاگرام

اینستاگرام در تلاش است تا بخش اکسپلور را برای هر شخص به طور مجزا شخصی سازی کند. اگر دقت کرده باشید اکسپلور اکانت شما با اکانت دوستتان تفاوت های زیادی دارد و این به دلیل تفاوت در 5 فاکتوری است که کمی قبل تر راجع به آن صحبت کردیم. اخیرا techcrunch برخی از محرک هایی را که می تواند پست شما را به بخش اکسپلور وارد کند فاش کرده است!  

محرک شماره 1 : پست هایی که افراد لایک می کنند و افرادی که آنها را فالو می کنند

قوی ترین محرکی که باعث می شود اینستاگرام پست شما را در اکسپلور یک فرد نمایش دهد، لایک ها و افرادی است که آن شخص فالو کرده است. بنابراین اگر کسب و کار شما در حوزه لوازم آرایشی است نباید انتظار داشته باشید که در اکسپلور یک پسر 24 ساله عاشق موسیقی راک دیده شوید !  

محرک شماره 2 : محتوای ویدیویی

هنوز هم عکس های فوق العاده بیشتر از ویدیوها شانس ورود به اکسپلور اینستاگرام دارند. اما نباید فراموش کرد که ویدیوها به دلیل خودکار اجرا شدن در اکسپلور می توانند توجه بسیار زیادی را به خود جلب کنند. بنابراین اگر ویدیو شما بتواند به سرچ اینستاگرام وارد شود احتمال صعود به صدر نتایج وجود خواهد داشت.  

محرک شماره 3 : استوری های دیدنی

همانطور که می دانید اخیرا در اکسپلور استوری ها هم شانس دیده شدن دارند. استوری هایی که فیلم هستند و یا از عناصر انیمیشن در آنها استفاده شده است شانس بسیار زیادی برای ورود به اکسپلور دارند و بالعکس استوری هایی که دارای متن طولانی و عناصر گرافیکی کمتری هستند شانس ورود کمتری به سرچ اینستاگرام خواهند داشت.  

محرک شماره 4 : ارسال پست کپی شده

اگر هدف شما ورود به اکسپلور اینستاگرام باشد باید کمی در مورد کپی کردن پست هایی که در اکسپلور قرار دارند محتاط باشید! بر اساس گزارش TechCrunch پست های کپی شده از شانس کمتری برای ورود به اکسپلور و افزایش رتبه برخوردار هستند. اما در عین حال می توانید همچنان از استراتژی کپی کردن پست های جذاب استفاده کنید.

رازهای ورود به اکسپلور اینستاگرام

اگر تا به اینجای مقاله را به خوبی مطالعه کرده اید می توان گفت شما در حال حاضر آماده آشنایی با رازهای ورود به تب اکسپلور اینستاگرام هستید ! پس بی مقدمه و حرف پیش به سراغ معرفی 9 راز ورود به بخش جستجو اینستاگرام می رویم :

راز شماره 1 : بررسی دقیق بخش Insights Instagram

همانطور که می دانید پیج های بیزنسی اینستاگرام یک بخش به نام Insights در زیر پست های خود دارند که آمار کاملی از تعداد دفعات مشاهده پست شما، تعداد انگیجمنت ها یا همان تعامل ها، تعداد نفراتی که از طریق دیدن پست شما را فالو کرده اند و…  را در اختیار شما قرار می دهد. خبر خوب این که اخیرا یک قابلیت جدید به بخش Insights اضافه شده است که می توانید به کمک آن میزان دیده شدن پست خود در بخش اکسپلور را رصد کنید و از این طریق اطلاعات بسیار خوبی در مورد میزان جذابیت پست ها و ویژگی های لازم برای ایجاد تعامل بیشتر بدست آورید! شما به کمک این بخش می توانید میزان جذابیت هر پست خود را حدس بزنید و با توجه به ویژگی هایی که آن پست دارد پی به دلیل موفقیت و دیده شدن آن در اکسپلور ببرید. برای مشاهده این بخش ابتدا در زیر پست مربوطه بر روی View Insights کلیک کنید و صفحه آمار باز شده را به بالا بکشید تا آمارهای بخش Discovery را نیز به شما نشان دهد. حال در این بخش یک متریک بسیار مهم به نام From Explore وجود دارد که همان تعداد دفعاتی است که پست شما در اکسپلور به نمایش درآمده است :
Related Posts
Leave a Reply

Your email address will not be published.Required fields are marked *