هفت تیر خیابان بهارمستیان بن بست اول پلاک ۴ واحد ۳
۰۲۱۸۸۸۶۷۶۶۵
La Défense, Paris
+0648488740

اینستاگرام برای تجارت هفت قدم تا موفقیت

اینستاگرام محلی است برای بیش از 300 میلیون نفر که هر روز عکس ها ، فیلم ها و داستان های خود را به اشتراک می گذارند. و همانطور که اینستاگرام طی سالهای اخیر رشد کرده است ، این باعث شده است که بسیاری از صاحبان مشاغل و بازاریاب ها یک سوال بسیار واضح و مهم داشته باشند: چگونه می توانیم از اینستاگرام برای تجارت استفاده کنیم؟ خوب امروز ، ما دوست داریم ابتدا به آن موضوع بپردازیم و به اشتراک بگذاریم: نحوه تنظیم مشخصات قاتل اینستاگرام اهمیت تعیین هدف و چگونگی ایجاد یک استراتژی روشن اینستاگرام چگونه می توان محتوای عالی را به صورت ثابت ارسال کرد نکات مربوط به رشد برای کمک به شما در ایجاد یک پایگاه پیرو جذاب برای کسب بهترین نکات در مورد نحوه استفاده از Instagram برای مشاغل به ادامه مطالعه بروید. نکته برای تقویت نمایه اینستاگرام خود یک بیوگرافی قاتل بنویسید فقط دو دهم ثانیه طول می کشد تا کسی بتواند به صورت آنلاین درباره نام تجاری شما نظر دهد. این بدان معناست که ایجاد اولین احساس عالی با محتوای نمایه و بیوگرافی اینستاگرام خود فوق العاده مهم است. بیوگرافی شما سزاوار عشق زیادی است زیرا احتمالاً یکی از اولین چیزهایی است که مردم وقتی روی نمایه شما کلیک می کنند می بینند. همچنین این کار نقشی اساسی در اقداماتی خواهد داشت که شخصی پس از ورود به پروفایل شما نیز تصمیم می گیرد انجام دهد. این می تواند آنها را فریب دهد تا شما را دنبال کنند ، از مطالب بیشتری استفاده کنید یا حتی روی پیوند به وب سایت خود کلیک کنید. یک بیوگرافی عالی اینستاگرام باید: در مورد خود / برند خود و آنچه انجام می دهید کمی توضیح دهید برای مخاطبان هدف خود جذاب باشید از صدا و صدای مارک خود برای کمک به ارتباط با انجمن خود استفاده کنید پیوند را اضافه کنید تنها مکانی در اینستاگرام که می توانید پیوند قابل کلیک را در آن به اشتراک بگذارید ، بیوگرافی شماست. این املاک و مستغلات فوق العاده ارزشمند است. در اینجا چند مورد از استراتژی هایی که مشاهده کرده ایم وجود دارد: اکثر حساب های اینستاگرام تمایل دارند از این لینک برای بازگشت بازدید به صفحه اصلی خود استفاده کنند. دیگران نمایه اینستاگرام خود را به صفحات فرود خاص کمپین یا محتوای جداگانه پیوند می دهند. بسیاری از مارک ها همچنین لینک خود را مرتباً به روز می کنند تا بازدید از آخرین محتوای خود را جلب کنند. یک نمایه تجاری اینستاگرام ایجاد کنید اینستاگرام اخیراً مجموعه ای از ابزارهای تجاری را برای کمک به شرکتها در درک بهتر پیروان خود و رشد تجارت خود در اینستاگرام معرفی کرده است. هنگام تبدیل به نمایه کسب و کار ، می توانید اطلاعات بیشتری در مورد تجارت خود در نمایه خود وارد کنید. به عنوان مثال ، شما می توانید یک شماره تلفن ، یک آدرس ایمیل و آدرس فیزیکی کسب و کار خود اضافه کنید. از یک تصویر نمایان شده قابل استفاده است وقتی نوبت انتخاب عکس نمایه می شود ، مهم است که وقتی شما از نمایه اینستاگرام بازدید می کنید اگر آن را تشخیص دهید ، مهم است. برای بیشتر مشاغل ، این به معنای انتخاب یکی از گزینه های زیر است: لوگو Logomark (آرم ، منهای هر کلمه) طلسم در اینجا به طور قطع هیچ صحیح یا ضعیف وجود ندارد و احساس نمی کنید که باید خود را به یکی دیگر از این گزینه ها محدود کنید ، اما اگر فکر می کنید چه عواملی را به شما می دهد که از صفحه شما بازدید می کنید کمک می کند سریعترین نام تجاری شما را تشخیص دهندگان اینستاگرام برای بهترین روشهای تجاری برخی اهداف را تعیین کنید هنگام استفاده از هر کانال بازاریابی ، داشتن اهدافی که می خواهید به آنها برسید مهم است. اینستاگرام تفاوتی ندارد. اگر می خواهید وقت و پول خود را برای تجارت در اینستاگرام سرمایه گذاری کنید ، بپرسید: “ما می خواهیم به چه چیزی برسیم؟” در اینجا چند هدف مشترک وجود دارد که مارک ها ، تیم ها و افراد تمایل دارند برای حضور در اینستاگرام خود انتخاب کنند: محصولات یا خدمات خود را به نمایش بگذارید جامعه خود را بسازید آگاهی از برند خود را افزایش دهید فرهنگ و ارزشهای شرکت خود را به نمایش بگذارید برای مشتریان بالقوه تبلیغ کنید وفاداری به برند را افزایش دهید اخبار و به روزرسانی های شرکت را به اشتراک بگذارید
Related Posts
Leave a Reply

Your email address will not be published.Required fields are marked *