هفت تیر خیابان بهارمستیان بن بست اول پلاک ۴ واحد ۳
۰۲۱۸۸۸۶۷۶۶۵
La Défense, Paris
+0648488740

فروش در اینستاگرام ،راهکارهایش

از فروش محصولات خود در اینستاگرام راضی نیستید؟ برای افزایش فروش در اینستاگرام نیازی نیست هزینه‌های عجیب بکنید. اینجا قرار است مطالبی را با شما در میان بگذاریم که پیج حرفه‌ای خود را داشته باشید و اگر هنوز کسب‌وکار خود را راه نیانداخته‌اید به‌طور حرفه‌ای شروع کنید. ما تلاش کرده‌ایم با توجه به آنالیز پیج های فروش محصول موفق نکات مهم این پیج ها را برایتان ذکر کنیم. اگر علاقه‌مند هستید با روش کار پیج های موفق آشنا شوید در ادامه با همراه باشید. در این مقاله به 5 نکته مؤثر در فروش محصولات در اینستاگرام پی خواهید برد.

1- روش خاص خود را برای نشان دادن محصولات ایجاد کنید

قبل از اینکه شروع کنید چیزی را پست کنید، به این فکر می‌کنید که محصولات را می‌خواهید کجای پیج خود جای دهید. جای درست محصول، کلید فروش در اینستاگرام و ایجاد تعامل است. هویت زیبایی‌ را که برای پیج اینستاگرامی خود در نظر دارید شناسایی کنید. بهتر است برای پیج خود یک تم انتخاب کنید. تم کاری شما می‌تواند شامل نحوه عکاسی کردن از محصول، رنگ فیلتری که روی عکس‌ها قرار می‌دهید، نوع نگارش کپشن و… باشد. لازم است در اینجا به این نکته اشاره کنیم که عکاسی از محصولات در میزان فروش بسیار تأثیرگذاراست. برای داشتن عکس‌های با کیفیت و جذاب نیاز به دوربین حرفه‌ای ندارید. فقط نیاز به دید متفاوت و خلاقانه و ذوق و سلیقه دارید تا با دوربین موبایل صحنه‌های جذاب خلق کنید. زمانی که عکس‌های محصولات خود را دارید، از فیلترهای داخلی اینستاگرام استفاده کنید یا یک برنامه مانند VSCO Cam را نصب کنید تا عکس‌های خود را از نظر ظاهری واضح‌تر و شفاف‌تر کنید. اما به یاد داشته باشید که شما می‌خواهید ویترینی از محصولات واقعی خود را به مشتری‌ها نشان دهید، پس گاهی اوقات برای فروش در شبکه‌های اجتماعی نداشتن فیلتر بهتر عمل می‌کند. اگر می‌خواهید یکی از محصولات خود را به روش‌های مختلف نشان دهید، از برنامه Instagram Layout app استفاده کنید. برنامه‌ای که به شما این امکان را می‌دهد که عکس‌های گوناگون را داخل یک عکس جای دهید. از این برنامه استفاده کنید تا محصول خود را از زوایای مختلف نشان دهید. روشی که به‌خصوص برای کسب‌وکارهای در زمینه مد و جواهرات مفید است. Rocksbox با روشی سازگار و مؤثر محصولات خود را در صفحه اینستاگرامی خود به نمایش درآورده‌اند. آن‌ها محصولاتشان را از نمای بسته یا به‌وسیله مدلی که آن محصول را پوشیده نمایش می‌دهند. مردم واقعاً می‌توانند محصولات را ببینند و متوجه بشوند که چطور این محصولات را در زندگی روزمره خود جای دهند.

2- به توضیحات محصول چیزهای فوق‌العاده‌ای اضافه کنید

درحالی که شفاف‌سازی از آنچه می‌فروشید مهم است، همچنین باید توجه و علاقه مشتری‌ها را به توضیحات خود در مورد محصولات جلب کنید. ابتدا سعی کنید یک سبک نوشتن خاص و منحصربه‌فرد در تمامی نوشته‌های خود داشته باشید. کمی با مخاطبان خود صمیمی شوید تا هر بار پست‌های جدید شما را با رغبت بخوانند. اگر می‌توانید در کپشن هایتان نکات آموزشی بگنجانید. یک راه برای اینکه موضوع را به واقعیت تبدیل کنید این است که مقداری شکلک‌های (emojis) مرتبط را به توضیحات اضافه کنید. این شکلک‌ها کمک می‌کنند که توضیحات شما از متن‌های کپی شده تفکیک شوند.
Birchbox از شکلک‌ها یا ایموجی ها استفاده می‌کند تا محصولات خود را با جزییات شرح دهد و چطور آن‌ها را بفروشد. اینجا است که ایموجی ها در این پیج اینستاگرامی به مشاهده‌کنندگان یا مخاطبان این امکان را می‌دهد که متوجه شوند هر عطر چه رایحه‌ای دارد.

3- دیده شدن محصول خود را با استفاده از هشتگ ها ارتقا دهید

هشتگ ها خیلی کارها می‌توانند بکنند تا محصولات شما در اینستاگرام دیده شوند. سپس 3 تا از 5 هشتگ محبوب را در کمپین‌های خود برای فروش در شبکه‌های اجتماعی استفاده کنید.
Related Posts
Leave a Reply

Your email address will not be published.Required fields are marked *